HomeStrona główna
O nas
Korzyści
Współpraca
Rejestracja
Aktualności
Kontakt
Zaloguj sięZaloguj się

Często zadawane pytania

1. Jakie koszty ponosi Apteka za przyłączenie się do Grupy Zakupowej Aptekarium?
Warunkiem przystąpienia Apteki jest chęć współpracy w ramach Grupy Zakupowej i nie wiąże się to z żadnymi opłatami.

2. Jakie koszty ponosi Apteka za uczestnictwo w Grupie Zakupowej Aptekarium?
Udział w grupie jest bezpłatny.

3. Jakie ceny  są widoczne w ofercie na stronach ?
 Na stronach są widoczne , orientacyjne ceny leków. W uwagach ujęto informacje, czy jest to rabat producencki, czy wspólne warunki grupy i producenta.

4. Czym rożni się Grupa Zakupowa Aptekarium od innych grup zakupowych?
Dzięki otwarciu na współpracę z małymi sieciami aptecznymi i innymi dużymi podmiotami gwarantuje
dostęp do najwyższych rabatów dostępnych na rynku farmaceutycznym.

5. Z jaka hurtownią powinna współpracować Apteka, aby otrzymywać zamówione preparaty?
Apteka powinna współpracować z jedną z trzech hurtowni ( PGF, Neuca ).

6. Czy warunki handlowe Apteki łączą się z rabatami Grupy Zakupowej Aptekarium?
Współpracując  z nami apteka otrzymuje rabat grupy + rabat producencki.

7. Czy termin płatności mojej apteki dotyczy również zamówień Grupy Zakupowej Aptekarium?
Tak, aktualnie zamówienia funkcjonują na Państwa warunkach współpracy.

8. Co uwzględnia rabat widoczny w ofertach grupy zakupowej Aptekarium?
Rabat w ofertach uwzględnia warunki producenta i warunki grupy , lub tylko warunki producenta.

9. Czy minimalny obrót miesięczny dzięki któremu współpraca jest bezpłatna należy wykonać w określonych ratach?
Nie. Liczy się każde złożone zamówienie.

10. Na jakiej zasadzie działa telemarketing Grupy Zakupowej Aptekarium?
  Oferty znajdują się na stronie. 
  Zamówienia telefoniczne można składać w godz.  od 9-tej do 16-tej ta w dni powszednie.
  Tel. 786869006, 22-7501587

11. Jak szybka jest realizacja zakupów? Realizacja zakupów zależy od szybkości i ilości złożonych zamówień.
Zakładamy, że nastąpi to w ciągu 4 do 5 dni.

12. Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionych preparatów, w wypadku gdy data ważności/przydatności do użycia preparatu jest krótka?
Realizujemy zamówienia producenckie, które z zasady nie podlegają zwrotom.
Uzgadniamy i dbamy o to,  by wszystkie terminy były jak najdłuższe.
W szczególnych przypadkach, gdyby zdarzyła się taka sytuacja zadbamy o zwrot tych preparatów.